lördag 7 mars 2015

Viralt upptäckt

Det känns verkligen som att det hårda arbetet med sociala medier börjar ge utdelning.
Speciellt på instagram som är en form av en "bilddagbok".
På instagram laddar jag upp någon bild om dagen och om någon tycker om det dem ser så kan dem "Gilla" bilden. Det är ungefär som på facebook, fast inte lika mycket text.

Just nu så har jag ungefär 25.000 följare. Detta antal stiger när andra delar mina bilder och hänvisar till min profil.

Igår delade "PISTONADDICTZ" min bild och den har blivit gillad över 16.000 gånger! Deras sida är troligtvis den största MC inriktade sidan på instagram och har över 470.000 följare :)

Klicka HÄR för att komma till min profil.
Klicka HÄR för att komma till Pistonaddictz profil.

//Robban

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar