tisdag 7 april 2015

Påskhelg fylld med motorcykelkörning

Hej alla glada! Alla är väl glada antar jag, solen skiner ju :)

Jag hoppas ni alla har njutit av påsken och att ni har haft det lika bra som mig.
Jag har nämligen testat paddel däcket i två olika grustag och även kör på en strand.

Fästet i däcket var mycket varierande men mycket bättre än vad jag trodde det skulle vara. Det bar iväg rätt bra när man vred på rullen.
Vi har filmat och fotat hela tiden och har massor med material att gå igenom nu för att sortera ut det bästa som sedan kommer bli synligt för er.



I det sista grustaget vi körde i så var det även ett par grabbar som lekte runt med sin crosshojjar. Vi var såklart tvugna att ställa upp för att köra en start på grus. Sporthoj VS Motocross.... Vem tror ni vinner?

Sporthoj på sand/grus är svårkört som bara den. Fjädringen är så hård att minsta lilla knöl som kommer så studsar det till rätt ordentliget och hamnar i självstuds.

Filmklippen kommer, ni får vänta med lite tålamod. Jag uppdaterar såklart när det ligger ute för visning. Tanken är att det första klippet ska komma ut på torsdag.

Ha det bra och njut av värmen som solen avger en dag som denna!

//Robban

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar