onsdag 10 juni 2015

Raing i Kanada om 10 dagar

Om exakt 10 dagar så åker jag till Kanada för att ta en liten semester i 2 veckor.
Jag har självklart matchat detta så att jag ska kunna vara åskådare under deras nationella mästerskap, CSBK.



Det är lite synd, för jag har faktiskt försökt få fram mer information utan att få svar.

SVEMO har mottagit mail ang licens men personen var under tillfället på semester fick jag som svar från en annan, men i samma mejl fick jag även veta att jag skulle få svar så fort personen kom tillbaka. Men icke. Så jag har slutat försöka nu.

Någon som vet hur det går till för att ansöka och lösa ut licens på internationellt vis? Måste man byta medborgarskap och så?
Herregud, detta börjar gå för långt!

Jag mår lika bra nu som jag gjorde när vi beslutade att sluta köra i SM cirkusen.

Det ska bli kul att se vad Kanada har att erbjuda! :D

//Robban

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar