tisdag 9 juni 2015

Waxing Wheelies - Tävling

"Waxing Wheelies" är som det låter, i princip... I lördags tävlade jag mot min vän BLDH på bakhjulet.
Det började med att vi mätte upp 75 meter och ställde ut koner. Långsammaste tiden på bakhjulet över den nämnda distansen vinner, bäst av 5 för att vinna hela tävlingen. Vinnaren får vaxa förloraren med två stripes.

Roligt va? :D

Förutom själva tävlingen så lekte vi även runt lite. Hoppade lite på avspärrningskullarna, körde på bakhjulet, åkte på framhjulet och mycket mer.



Jag kastar ibland upp lite korta filmklipp på min facebook sida. Så se till att följa mig där om ni vill se mer rörliga bilder. Även på Youtube är jag aktiv, där med lite längre edits. Se länkarna nedan:

Robban Gull på YouTube
Gull-Racing på Facebook

Jag hann med att ramla två gånger under dagen, men mår bra i kropp och själ :)

//Robban

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar