torsdag 23 juli 2015

Bikeweek Tisdag, Dag 2

Vi hade ju iallafall tur med vädret? Eller?

Dag ett körde jag i regn med vanlig gatudäck, även dag två (Tisdag) endast ett par minuter innan det var dags att åka ut och köra så började det regna igen. Men efter allt prat i depån från måndagen så lät det som att det var självklart att det skulle regna på tisdagen.

Så istället för att köra ed gatudäck på regn så beslutade jag mig att byta till regndäck på Honda:n. Detta gav mig två alternativ, om det skulle regna under tisdagen så kör jag med Honda men om det mot all förmodan skulle vara torrt så kan jag fortfarande köra med BMW:n som är utrustad med gatudäck.

Men som sagt så blev det regn även under tisdagen och jag fick då för första gången testa köra med Honda:n. Vilket var riktigt kul. Även årets första knäskrap på sporthoj kom i tisdags, på regn! :D

Här är ett kort sammandrag från Dag 2 (Tisdag) på bikeweek 2015.



//Robban

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar