torsdag 9 juli 2015

Tillbaka i Sverige

Som ni vet så har jag varit på semester i Kanada i 2 veckor. Jag kom hem i tisdags och har nu kommit in i mina vardagliga rutiner igen.
Jag hade det väldans bra under semestern och längtar redan tills jag får vara ledig igen.

Självklart så hade jag med mig hela paketet med skyddsutrustning och ett gäng med kameror. Jag har inte hunnit gå igenom allt ännu men kommer självklart uppdatera er om mina höjdpunkter.

Det enda svåra med resan i Kanada var att jag besökte Quebec, och just där så pratar alla franska och väldigt LITE engelska. Så det var lite svårt med kommunikation då jag inte pratar franska. Men teckenspråk och ett pekfinger kan man komma långt på.

Medans jag arbetar med detta material så vill jag tipsa er alla som kör mycket bana och testar gränserna så pass mycket att ni kanske till och med lägger er, ett sätt att undvika att byta ut alla kåpor till nya varje gång. Ett mer ekonomiskt sätt är att renovera dem gamla.

Det är inte alls mycket som krävs och kostar inte ens i närheten av vad det kostar att köpa ett nytt set.

Så kolla in videon! :)



//Robban

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar