tisdag 1 juli 2014

Bike på Bikeweek

Den 23/7 kommer jag att finnas på plats på Bikeweek tillsammans med Bike.se . Du som prenumerar hos BIKE får rabatterade priser under allmänhetens körning på Gelleråsen, 21-23/7-2014.

* Erbjudandet gäller en dag med VIP-talong som medföljer i Bike nr 8-2014. Bikeweek arrangeras av Karlskoga Motorstadion.

Som skrivet tidigare så kommer jag att finnas på plats Onsdag den 23/7, då för att hjälpa den lyckliga personen som har vunnit mig som instruktör för dagen. För att vara med och ha chans att vinna mig som instruktör under dagen så ska du motivera varför just du ska vinna, samt att svara på frågan:

Hur många utgåvor ger Bike ut per år?
Svaret och motiveringen skickas till: vip@bike.se senast den 15/7!


Det ska bli kul hoppa på motorcykeln igen, foten har blivit bättre efter frakturen som jag fick senast på Linköpings MS.

För mer information gällande Bikeweek tillsammans med BIKE.SE så är det bara att följa denna länk: http://www.bike.se/nyheter/bike-week-18-27-juli


Foto: Motofoto.se

Hoppas vi ses där!

//Robban

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar