torsdag 8 januari 2015

Skinnställ med loggor!

Godmorgon alla glada!

Igår så ringde jag Tony på Tonyz PR Look för att det är dags att få på ett nytt namn på fjolårets skinnställ som användes på isen.

http://tonyzprlook.com/
 Klicka på bilden för att besöka deras hemsida.

Detta var inga problem och just nu så har han det ganska lugnt.
Så istället för att alla ska lämna in allt samtidigt och riskera att inte hinna få det till säsongstarten så kan jag ju tipsa er om att lämna in det nu om ni redan har någon design redo för 2015.

"Det är hon som skall använda skinnstället"
 
Riktigt smidigt har det gått. Först ett snabbt samtal, Tony förklarade precis vad han behövde veta för att kunna få till det som jag vill och under samma samtal fick jag adressen dit stället skulle skickas. Därefter skickade jag över ett mejl med namnet/loggan och att stället var postat. Med ett vändande mejl så bekräftade Tony att han har fått det han behöver och väntar nu enbart på att stället ska komma fram.

Vad det är för namn och vem som kommer använda det kommer avslöjas inom kort! :)

//Robban

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar