fredag 2 januari 2015

Youtube 2015, målsättning!

Hej och hoppas ni har haft en bra start på 2015! Mitt mål med 50.000 visningar på Youtube samt 500 följare är nu avklarat.

Så för hela 2015 så är nu målet inställt på 500.000 visningar totalt på mina videoklipp samt 10.000 följare.

En ny kanaltrailer är upplagd och för er som har missat mina tidigare inlägg så är det lätt att navigera på min kanal numera!
 




Red for Riding = Röd drev ikon i det vänstra övre hörnet för körklipp.


Blue för Building = Blått drev ikon i det vänstra övre hörnet för att se klipp där vi förbereder och bygger hojjen.

Silver for Safety = Silvrigt drev ikon i det vänstra övre hörnet för att se klipp där jag går igenom säkerhet.

Glöm inte att kolla in kanalen och att Subscriba! :)

Vi hörs snart igen!

//Robert Gull

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar