tisdag 3 februari 2015

Ansökan till Guinness!!

Hallå där! Måste börja med att tacka er alla som har kunnat ge stöd och även er alla som hjälper till att dela inlägget och gillar det vi gör.

Igår kom vi en ganska bra bit på vägen mot världsrekordet, nästan hälften av det som krävs har kommit in.
Vi hoppas på fortsatt spridning som därmed ger möjlighet till fler som kan och vill ge stöd.

Nu är iallafall ansökan till Guinness gjord och jag bör få hem regler för rekordet inom 3 dagar.
Än sålänge har jag 2 olika dokument som innehåller 5 sidor var med villkor och information för sökande. Av erfarenhet
så vet jag att det minst kommer bli 20 sidor till gällande regler och annan information, så det blir en väldans mycket att hålla koll på.


Det var nog alla dessa dokument och regler som var det jobbigaste förra året då det är otroligt mycket jobb för att alla regler ska följas och fyllas i. Så redan nu har jag gjort en ny mapp för enbart dokument gällande "Fastest motorcycle wheelie on ice", 2015!


Återigen så vill jag tacka er alla för ert stöd, det betyder så otroligt mycket.

En reflektion till inlägget är att det har haft 9000 visningar vilket innebär att om varje person hade gett stöd med 4:- var så hade vi haft budgeten klar. Sjukt. Många bäckar små! :)

För er som vill ge stöd:

Swish: 0769459166

Eller direkt till mitt konto:

Personkonto Nordea
Robert Gull
910112-4296


Jag kommer göra mitt bästa för att hålla er uppdaterade i hur allt fortskrider!

//Robban

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar